ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

Betingelser

Betaling

Cosmomedia modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Bank overførelse: Danske Bank kontonr.  9570 16853283

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

Cosmomedia bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering

Cosmomedia afsender samme dag, med ordre indgået inden kl. 12.00, dog kun hverdage.  

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven kun for B2C (ved privatkøb og kun på el-apparatter), B2B – 3 måneder reklamationsret. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation, og kun på firmaets varesortiment. 

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Cosmomedia vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

Cosmomedia
Avedøreholmen 86 B
2650 Hvidovre

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på cosmomedia5@gmail.com I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder - oversigt og links:

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: butik@cosmomedia.dk

INDKØBSKURV
LUK

Sign in

LUK

No account yet?

Start typing to see products you are looking for.
0 Wishlist
0 items Cart
My account